Pagini

Hamas: "Am pierdut 95 % din rachete, ne urăsc în Gaza” / Gallant dezvăluie un document de la un comandant de top al Hamas care îl avertizează pe Sinwar de pierderi cumplite

 


ANIMA NEWS
- Ministrul israelian Apărării, Yoav Gallant (foto), a dezvăluie un document despre care spune că a fost scris de fostul comandant al Brigăzii Khan Younis a Hamas, Rafa ' a Salameh, și adresat liderului Hamas, Yahya Sinwar și fratelui său Muhammad, scrisoare în care comandantul descrie "situația dificilă" în care se află grupul terorist.
"Vă rugăm să luați în considerare următoarele: menținem armele și echipamentele rămase, deoarece am pierdut 90-95% din capacitățile noastre de rachete; și am pierdut aproximativ 60% din armele noastre personale; am pierdut cel puțin 65-70% din lansatoarele și rachetele antitanc și, cel mai important, este că am pierdut cel puțin 50% din luptătorii noștri între cei martirizați și răniți, iar acum am rămas cu 25%. Ultimii 25% dintre oamenii noștri au ajuns într-o situație în care poporul nu-i mai tolerează, rupți la nivel mental sau fizic", se arată în document, potrivit extraselor furnizate și traduse de Ministerul israelian al Apărării.
Gallant spune că documentul arată "o dificultate reală care afectează Hamas și îi afectează pe cei mai înalți comandanți".
El spune că Salameh, care a fost ucis într-un atac al IDF în iulie, "strigă după ajutorul fraților Sinwar, dar, desigur, aceștia nu îl pot salva".
"De ce? Pentru că noi continuăm efortul care a început în octombrie și continuă pas cu pas... și ajunge la toți oficialii de rang înalt ai Hamas. El le-a scris asta fraților Sinwar, vom ajunge și la ei", a spus Gallant.
Yahya Sinwar este liderul Hamas în Gaza, și a fost numit recent ca șef al grupării teroriste în urma asasinării lui Ismail Haniyeh. Fratele său Muhammad este un comandant senior în aripa militară a Hamas. (Anima News)